22 Mayıs 2013 Çarşamba

Mine Çocukevi-İlk kreşimiz

Derin kreşe 3 yaşında başladı. İşyerim Avrupa yakasında evimiz ise Anadolu...
İlk senesi olduğu ve hayatımızda birçok değişikliğin yaşandığı bir döneme gelmesi nedeniyle yakınımda olmasının daha sağlıklı olacağına karar verdim ve Levent'te bulunan Mine Çocukevi'ne kaydımız yapıldı.
İlk gün hiç arkasına bile bakmadan direkt oyuncaklara gitti "ooooo kolay olacak" dedik; ama zaman içinde nasıl değişim gösterdiğini gördük bir süre sonra kapıdan ağlayarak çooook ayrıldık.

Zor bir seneydi çok doğru bir karar değildi sanırım sabahın köründe çoğu zaman pijamalarla uyurken bindirirdim onu arabaya. Dönüşte de genelde uyuyakalırdı ve gece uykusuna devam ederdi kuzucum. Yol arkadaşım oldu benim :) Neredeyse ofiste büyüdü o sene.

albümden alınmış fotolar çok net değil malesef.

Pek mutsuz bizim aşçı :)
 
 
İlk yılbaşı partisi

1 yorum:

  1. merhabalar oğlum için mine çocuk evi hakkında yorum bakarken sizin blogunuzu gördüm.en iyi yorumu sizden alabileceğimi düşündüm.siz memnunmuydunuz? bana braz bilgi verirseniz çok sevinirim.(oğlumun ilk tam gün süreci olucak.3.5 yaşında)

    YanıtlaSil